sgiò Ali Zhang 13003258901
main_banner

Alucobest ACP/ACM, a vostra scelta bona per u vostru prossimu prughjettu!

Beneficii di l'usu di pannelli ACP/ACM

L'eccellente benefiziu di l'usu di pannelli ACP / ACM hè a so longa durabilità è a so forza alta.A pelle d'aluminiu furnisce una capa esterna di prutezzione forte è resistente à u clima, mentre chì u core furnisce rigidità è forza à u pannellu.Inoltre, i pannelli ACP / ACM sò resistenti à a corrosione, chì li rende ideali per l'usu in l'applicazioni interni è esterni.

ACM 1

I pannelli ACP / ACM sò ancu ligeri è faciuli à stallà.Puderanu esse tagliati per adattà à ogni dimensione o forma, facenu ideali per prughjetti cù spazii stretti o anguli difficili.Inoltre, i pannelli ACP / ACM ponu esse installati rapidamente è facilmente, risparmiendu tempu è soldi nantu à i costi di u travagliu.

Comu nutatu, i pannelli ACP / ACM sò dispunibuli in una varietà di disinni, finiture è texture, facenu ideali per una varietà di prughjetti di cuncepimentu di custruzzione.Cù una larga selezzione di culori è finiture, pudete truvà facilmente un pannellu ACP/ACM chì cumplementà u disignu di u vostru prughjettu.

I pannelli ACP / ACM ponu ancu esse usatu in applicazioni più creative.Per creà murales, signali è altri elementi decorattivi.I pannelli ACP / ACM ponu ancu esse facilmente tagliati per adattà à qualsiasi dimensione o forma, facenu ideali per prughjetti cù spazii stretti o anguli difficili.

ACM 2

Alucobest, 260 travagliadori, 30000 ㎡ attellu mudernu, 6 linea di laminazione, più di 20 anni di sperienza, certificati ISO, CE & CTC, situatu in Shanghai, una ora ghjunghje à u portu di Shanghai, cù una bona qualità è prezzi competitivi per i clienti di valore globale.

I nostri prudutti principali coprenu pannellu compositu d'aluminiu per rivestimentu è segnu, è pannellu compositu metallicu speciale cum'è pannellu compositu di rame, pannellu compositu d'acciaio, pannellu compositu di zincu, etc.
Se qualsiasi pruduttu risponde à a vostra dumanda, per piacè cuntattateci.Catalogue & Campioni gratuiti ponu esse pruposti se cuntenutu prezzu.
Semu sicuri chì a vostra dumanda o esigenza riceverà una pronta attenzione.

 


Tempu di Postu: Feb-15-2023