sgiò Ali Zhang 13003258901
main_banner

Alucobest Certified As China Green Building Materials Product

I pannelli compositi d'aluminiu Alucobest rispondenu à i requisiti di CNCA-CGP-13:2020 è CTC-TVe-0P02007,

cum'è 3 stelle, a più alta classe in l'industria ACP.

I fogli ACP o i pannelli compositi d'aluminiu sò un novu materiale di custruzzione di l'età chì ùn hè micca solu un beneficu per architetti, interior designers o custruttori, ma ancu per l'ambiente!Iè, sti novi materiali sustinibili populari cunnisciuti cum'è'pannelli sandwich'sò una nova strada per l'architettura sustenibile!

L'architettura sustenibile ùn hè micca solu cuncepimentu di edifici chì sò durable, ma ancu cuntribuiscenu à rende a terra sustenibile.ACP sheets, hè solu un passu avanti versu l'architettura sustenibile attuale.Eccu alcuni vantaghji di incorpore fogli ACP in Design Architecture.

Riutilizazione di i fogli ACP,I Pannelli Compositu d'Aluminiu sò cumposti da materiali riciclati cum'è aluminiu, polimeru è pochi minerali.A scelta di pannelli compositi d'aluminiu hè di sceglie a sustenibilità perchè hè 100% riciclabile è conserva tutte e so qualità in tuttu u prucessu di fabricazione è cuncepimentu.

  • Costu Efficace - I Pannelli Compositi d'Aluminiu sò efficaci in u costu è ponu esse aduprati in un disignu di edifiziu pre-strutturatu o un rivestimentu ACP, induve i fogli ACP ponu esse una alternativa per marmura, brique o qualsiasi altre rivestimentu di petra.I fogli ACP ponu incisione cù disinni è mudelli chì s'assumiglia à questi materiali.Micca solu, i fogli ACP ponu esse finiti praticamente in ogni culore è restanu coherenti attraversu ogni pannellu.
  • Ambienti menu riscaldati - I costi di l'energia si riducenu ancu considerablemente, postu chì i fogli ACP aiutanu ancu à furnisce l'insulazione, riducendu cusì l'usu di sistemi attivi.Hè saputu chì i pannelli cumposti d'aluminiu riflettenu assai menu calore in l'ambiente in quantu à i fogli di vetru.
  • Risposta cù u Clima - Mentre l'architettura sustenibile significa a pruvisione di edifizii chì rispundenu à l'ambienti subjectivi, dipende ancu da a scelta di materiali.I materiali facili da mantene è rispunsevuli di u clima cuntribuiscenu ancu à l'architettura sustenibile.
  • L'usu di pannelli compositi d'aluminiu chì sò longu è resistenti in cundizioni climatichi duru facenu durable, una bona scelta per i climi duri è un passu versu l'architettura sustenibile è una vita amichevule per l'ambiente.

alucobest 3star a alucobest 3star b

 


Tempu di Postu: Nov-08-2022